وقت بازی

غذاهای پروتئین برای تقویت روزهای شما • وقت بازی

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷

غذاهای پروتئین برای تقویت روزهای شما

دسته بندی : مرجع بازی تاریخ : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶

تایمی که به دنبال منبع نیکوی از انرژی برای روز هستید، پروتئین باید انتخاب شما باانجام گرفت. در حالی که کربوهیدرات ها و قندها به شما یک انرژی می دهد اما این احساس متایم هست. شما درست همانطور که سرعت یک سقوط قند را دریافت خواهید کـــرد و حتی بدتر خواهد انجام گرفت. عوارض جانبی ناخوشایند خوردن مقدار زیادی کربوهیدرات و قندها این هست که بدن شما به سادگی افزایش از این به دنبال آن خواهد بود، که یک چرخه ی بدیع از اوج و کمر را ایجاد می کند.

خوردن غذاهای پروتئینی به شکستن این چرخه کمک می کند. در ابتدا، پروتئین به شما کمک می کند که احساس کنید تکمیل و خیلی زیاد طولانی تر از کربوهیدرات و قند هست. گرسنگی شما برای یک مدت طولانی تر انجام گرفته هست. دوم، شما قادر خواهید بود چرخه ای از اشتیاق افزایش و افزایش از کربوهیدرات و رفتن را از طریق بالا و پایین دست بعدی. هنگامی که پروتئین را تغذیه می کنید، بدن شما به سادگی کربوهیدرات ها و قندهای خود را تسکین نمی دهد. و در نهایت، شما را برای روز به شما انرژی افزایشی می بخانجام گرفت، زیرا شما در طول روز به میزان کاهشی از مواد غذایی پروتئین اضافه می کنید. در این مکان برخی از غذاهای پروتئینی نیکو هست که روز شما را انرژی می دهد.

مهست – مهست یک غذای پروتئینی عالی هست که می توانید در طول روز لذت ببرید. سعی کنید تا افزایش از قند اضافه انجام گرفته مهست طعم دهنده تا آنجا که امکان دارد. مهست مزه و رضایت بخش مهست یونانی هست. این پر از طعم هست و کمی ضخیم تر از مهست سنتی هست. ماکارونی ماکارونی را برای صبحانه با لایه برداری مهست یونانی با انواع توت های تازه و بالا با یک قسمت کوچک از گرانول. ماژور یونانی را به عنوان پایه ای از کت و شلوار هستفاده کنید. مهست یونانی نیز درمان نیکوی برای پایان دادن به روز را ایجاد می کند، به خصوص هنگامی که با گرانول قرمز مخلوط می شود.

تخم مرغ – تخم مرغ غذاهای پروتئینی هستند که می تواند به طرق مختلفی برای انرژی شما در پایان طول سال هستفاده شود روز شما می توانید روز خود را با املت پر از پنیر (مواد غذایی دیگر پروتئین) و انواع سبزیجات شروع کنید. شما قبل از آن تعدادین بار شنیده اید، اما یک صبحانه نیکو برای بقیه روز شروع نیکوی خواهد بود. داشتن صبح زود در صبح، شما را متمرکز و متمرکز خواهد کـــرد. شما همچنین می توانید در ابتدای هفته دوازده تخم مرغ را بخورید و آنها را در طول روز بخورید. فراموش نکنید که تخم مرغ خرد انجام گرفته یا بریده انجام گرفته را به سالاد خود اضافه کنید تا یک غذای پروتئین غذایی (به ویژه هنگامی که شما بعضی از مواد غذایی دیگر پروتئین ذکر انجام گرفته در زیر را اضافه کنید) اضافه کنید. برای شام، گاهی اوقات یک تخم مرغ را امتحان کنید.

Soy Nuts – سویا به اندازه کوچک هست اما یک پروتئین قدرتمند پروتئین پانچ را بسته هست. آنها بو داده و حتی در انواع طعم های طعم دهنده می آیند. نگه داشتن یک گردنبند سویا در کیف پول خود، در ماشین یا در میز کار خود در محل کار، و زمانی که شما در سطح انرژی در حال سقوط هست، آنها را بردارید. شما همچنین می توانید آنها را به آن سالاد حاوی پروتئین اضافه کنید.

Hummus – Hummus یک غذای عالی پروتئینی هست که از نخود جوجه تهیه انجام گرفته هست. برای یک میان وعده روزانه فوق العاده هست. شما می توانید هر تعداد سبزیجات تازه را در هومکس مثل بروکلی، نخود قند و جیکاما فرو کنید. مثلث نان پیتا نیز در هومکس غوطه ور هست. سعی کنید یک لایه نازک از هومس را به عنوان یک شیرینی در یک بسته بندی ساندویچ برای یک طعم جدید طعم دهنده پخش کنید.

Tuna / Salmon – Tuna یک غذای پروتئینی فوق العاده هست که می تواند برای انرژی اضافه انجام گرفته به روز شما اضافه شود. ماهی کنسرو انجام گرفته یا پوشیده انجام گرفته یک پرتقال عالی برای جیب پیتا می دهد. شما همچنین می توانید آن را به سالاد پروتئین بسته بندی انجام گرفته اضافه کنید. در حالی که اکثر آقام در مورد ماهیان کنسرو فکر می کنند در مورد ماهی، صدای تون تازه شگفت انگیز هست. شما می توانید آن را به عنوان یک هستیک طلایی کباب کنید. اگر شما سوشي نكرده ايد، تون يك عنصر فوق العاده در رول ها يا به عنوان يك ساسي مي باانجام گرفت. ماهی قزل آلا یکی دیگر از سوشی بزرگ هست. ماهی قزل آلا نیز می تواند به صبحانه خود اضافه شود. پنیر – غذاهای پروتئین بهترین زمانی هست که انواع مختلفی را می خورند و نوع زیاد زیادی در پنیر وجود دارد! سلیم دودی را با یک لایه نازک از پنیر خامه ای و برخی از کاپر برای یک صبحانه زیاد رضایت بخار سعی کنید.

سعی کنید از فروشگاه مواد غذایی محلی خود که دارای پنیر پنیری هست، سعی کنید انواع مختلفی را امتحان کنید. هنگامی که شما تعدادین مورد جدید را که دوست دارید پیدا می کنید، ذخیره کنید و از آنها برای روز انرژی هستفاده کنید. شما می توانید پنیر را به تخم مرغ خود در صبح اضافه کنید. یک پنیر تازه پیدا انجام گرفته با یک سیب برای یک میان وعده داشته باشید. یا برخی از انواع مختلف آجیل را برای یک میان وعده انرژی پروتئینی حتی بالاتر. و پروتئین سالاد خود را فراموش نکنید: اضافه کـــردن برخی از پنیر رنده انجام گرفته در بالا.

گوشت نده – هنگامی که شما فکر می کنید غذاهای پروتئین، گوشت معمولا به ذهن می آیند. هنگامی که به دنبال اضافه کـــردن انرژی به روز هستید، حیاتی هست که گوشت لاغر را انتخاب کنید. گوشت قرمز تنها با پایان چربی اضافی غیر ضروری، دچار افت انجام گرفتید می شود. هیچ چیز اشتباهی در اضافه کـــردن گوشت لاغر به صبحانه، ناهار یا شام شما وجود ندارد. شما مجبور نیستید یک دسته کربوهیدرات را به یک همبرگر لاغر یا همبرگر بوفالو اضافه کنید. سعی کنید سبک "پروتئین" را بچشید و برگر را در کاهو به جای یک نان بگذارید. شما انرژی افزایشی را احساس خواهید کـــرد

مکمل های پروتئین – مکمل های پروتئین یکی دیگر از روش های عالی برای افزودن غذاهای پروتئینی به روز هستند. گاهی اوقات شما فقط نیاز به چیزی سریع و آسان دارید. این که آیا یک لرزش آماده یا یک پروتئین پودری هست که شما را به شیرینی پزی تبدیل می کند، مکمل پروتئین می تواند یک راه معقول برای تقویت روز شما برای صبحانه، ناهار یا میان وعده بسته بندی انجام گرفته پروتئین باانجام گرفت. علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک پروتئین آماده از نوشیدن را از Protica امتحان کنید. این پروتئین شسته انجام گرفته به عنوان Profect شناخته انجام گرفته هست و در طعم های مختلف خوشمزه و میوه ای موجود هست. این پروتئین شما را با پروتئینی که بدن شما نیاز دارد فراهم می کند و به دشواری کالری دارد.